Skip to content

Bröllop med shabby chic influenser

juli 18, 2010

GRATTIS Lisbeth & Dan Grapengiesser!!!
Stort tack för att Helgfint fick förtroendet att arrangera brudbukett och övriga blomsterarrangemang till er stora dag i går.
Jag önskar er all lycka.

Lisbeths brudbukett innehöll rosor i crémevitt, ljusrosa och ljuslila samt vita pioner och hjärtan på tråd. Till dukningen användes samma sorts blommor och väldoftande torkad lavendel.

4 kommentarer leave one →
  1. Susanna permalink
    februari 21, 2012 3:55 e m

    Ååååh, så vackra bilder!! Exakt sådan stil som jag vill ha på min dukning!!

    • februari 22, 2012 9:02 f m

      Tack så mycket! Det är bara att höra av dig om du vill ha hjälp av Helgfint!

  2. Malin Björk permalink
    oktober 17, 2012 10:27 f m

    Hej!
    Super fint, precis så här skulle jag vilja ha det på mitt bröllop. Skulle du vilja dela med dig mer bilder och tips på dukning, inbjudningskort mm.? Mvh Malin

    • oktober 29, 2012 10:04 f m

      Hej!
      Tack så mycket! Jag ska försöka komma med er bilder och tips på detta snart!

Kommentera

