Skip to content

Helgfint inspirerar!

mars 7, 2011

Jag blev tillfrågad att medverka på kvinnofrukost i Allianskyrkan, Huskvarna. Detta lät spännande så självklart ville jag vara med! Så i lördags var jag där och berättade om Helgfint inför 90 förväntansfulla kvinnor. Jag hade med mig snittblommor, krukväxter, pynt och pratade samtidigt som jag gjorde olika våriga dekorationer och gav enkla tips hur man själv kan göra det fint hemma! De fick givevis avbryta för att ställa frågor.
Hoppas att ni blev inspirerade!
Snittarrangemanget på bilden var en av de dekorationerna jag gjorde.

No comments yet

Kommentera

